Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kdybych tak mohla změnit svůj život

Téma, které beží na blog.cz, ale na které narážím poslední dobou i já sama. Protože můj život se opět otočil kolem své osy....zajímavá myšlenka a můj pohled na ni utvořen mými životními zkušenostnmi.....

Zrovna se potýkám s velkými a zásadními změnami ve svém životě. Je to těžké, protože si to těžké dělám sama. Ono opustit komfortní zónu, je bolestivý, i přestože vím, že nejdu z bláta do louže, ale z bláta na suchý vrchol hory pomalu ale jistě.Taky jsem si dřív myslívala, jak je těžký změnit svůj život. Říkala jsem si, kdybych tak mohla...než mě kdysi řekl, že můžu.Žádný "kdyby" prostě neexistuje. Změnit svůj život můžeme kdykoli se rozhodneme a jde to. Jo, někdy to bolí, ale nic není bez bolesti. Říká se, že co bolí, to sílí - ve fitness, ale i v životě to platí úplně stejně.Každý máme možnost změnit svůj život, ale slovíčkem kdyby se nikam neposuneme.Tak dlouho jsem rozmýšlela nad tím kdybych to a tamto takhle zkombinovala a kdybych tohle snížila na minimum, tohle rozjela na víc....že najednou přišla rána z čistého nebe a já neměla už žádné kdyby. Už to bylo buď na nebo, tak jak to v životě bývá, když kdyby odejde, protože ho tak dlouho omíláme a jsme postaveni před hotovou věc. Teď už vím, že je jednoduché začít měnit svůj život kdykoli se rozhodneme. Že slovíčkem kdyby si získáváme jen pomyslné alibi pro získání času a oddalujeme změny, o kterých si jen sníme a říkáme si kdyby tohle a kdyby tamto.... Vykašleme se na alibistická slůvka co by, kdyby, kdybych tak mohla a zkusme to. Udělejme to. Nevymlouvejme se a jednejme. Nic nejde hned, ale pomalými krůžky se dá vyšplhat i na Everest. Ale jen "kdyby" nestačí....

Autor: Kateřina Marková | pátek 28.7.2017 12:10 | karma článku: 12,45 | přečteno: 308x
  • Další články autora

Kateřina Marková

Ezo svět manifestace anebo to, čemu věříme si skutečně přitahujeme?

Ezo světu jsem před pár lety trochu propadla taky, kdo by taky ne, když jsem se plácala hluboko u dna, po drsných životních pádech a zkušenostech.

21.4.2024 v 10:08 | Karma: 7,88 | Přečteno: 158x | Diskuse| Osobní

Kateřina Marková

Zakázaná? láska…

Láska, která nezná hranic. Láska, která je zakázaná, protože narušuje veškeré naše životní pořádky a řády, odvádí naši pozornost a vede nás pryč, jiným směrem, než bychom měli jít. Co je ale správně?

8.10.2022 v 18:39 | Karma: 7,56 | Přečteno: 337x | Diskuse| Osobní

Kateřina Marková

Měla jsem chuť na kafe, dala jsem si papriku

No, možná to vypadá, že mi už definitivně hráblo nebo jsem jen letadlo. No, vlastně si tak trochu chvílemi připadám - tak jako tak.

25.5.2021 v 16:38 | Karma: 9,46 | Přečteno: 282x | Diskuse| Osobní

Kateřina Marková

Milovat po zranění....to je umění...

Lze po zranění znovu plně fungovat? Možná se správnou rehabilitací. Ale lze plně fungovat i po zranění srdce?

19.1.2021 v 14:42 | Karma: 7,94 | Přečteno: 339x | Diskuse| Osobní

Kateřina Marková

Svět po koronaviru

Úvaha do školy. Měli jsme v rámci uzavírání ročníků napsat úvahu na toto téma. Tak jsem se zamyslela a něco sepsala z mého pohledu.

25.5.2020 v 15:57 | Karma: 7,15 | Přečteno: 190x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 28
  • Celková karma 7,88
  • Průměrná čtenost 344x
Jsem člověk s duší psavou, snivou i toulavou.

Občas nejdřív mluvím a pak myslím.

Říkám věci na rovinu, za což mě ne každý má rád. Lidé totiž neradi slyší pravdu.

Věčný žák v oboru diplomacie a naslouchání sobě samé.

Snílek s nohama na zemi, který poznal pachuť dna i krásy oblak...

Žena mnoha tváří, blíženec, co někdy smutní a někdy září...