Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moc dojemné a krásně napsané-hlavní je nenechat si už nikdy nikým ubližovat-držím palce:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju. Šlo to z nitra tak jako to bylo a jsem ráda, že to šlo ven. Třeba to i někomu dalšímu pomůže nevzdat se...V

0 0
možnosti

I80v88a 65M12a64r89k26o39v29á

28. 10. 2018 11:52

Z káčátka vyroste labuť... tak jen - hodně síly na všechno...V:-)

0 0
možnosti
Foto

hezky napsane smutne ale krute. At vam zivot chysta jen ty hezke okamziky!V

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, muselo to ven. A neskuteně se mě po tom ulevilo....Díky za podporuV

1 0
možnosti
Foto

Čte se to nelehko, ale konec dobrý, všechno dobré. Síla ženského optimismu je impozantní, Bridget Jonesová by mohla vyprávět.

0 0
možnosti
Foto

s tím koncem je to relativní...je to běh na dlouhou trať. Ale ten pocit, kdy jsem to dopsala, neskutečný. Ale má to ještě mnoho pokračování až do současnosti....

Ale díky za upřímná slova

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 311x
Jsem člověk s duší psavou, snivou i toulavou.

Občas nejdřív mluvím a pak myslím.

Říkám věci na rovinu, za což mě ne každý má rád. Lidé totiž neradi slyší pravdu.

Věčný žák v oboru diplomacie a naslouchání sobě samé.

Snílek s nohama na zemi, který poznal pachuť dna i krásy oblak...

Žena mnoha tváří, blíženec, co někdy smutní a někdy září...